Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz w Ceneo.pl

Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz objęły stanowiska PR managerów w porównywarce cenowej Ceneo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz w Ceneo.pl
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz

Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz raportują bezpośrednio do Marcina Łachajczyka - managing directora Ceneo.pl.

Nina Mrożek jest odpowiedzialna za umacnianie wizerunku firmy w oczach konsumentów poprzez budowanie i realizację strategii łączącej zarówno działania z obszaru public relations jak i marketingu. Od 8 lat jest związana z branżą marketingową. Wcześniej zajmowała się promocją i wizerunkiem platformy Homebook.pl (Grupa Domodi i Wirtualna Polska), gdzie pełniła funkcję lidera marketingu i PR. We wcześniejszych latach, na Międzynarodowych Targach Poznańskich, odpowiadała za marketing eventów związanych z branżą home&fashion.

Katarzyna Jędrachowicz odpowiada za media relations, wydarzenia, raporty i działania komunikacyjne skierowane do sektora B2B. Przez ostatnie dwa lata odpowiadała za obsługę kluczowych klientów agencji PR Media Forum. W latach 2016-2018 współpracowała przede wszystkim z organizacjami sportowymi (m.in. Bayern Monachium, Lechia Gdańsk) przygotowując strategie komunikacji, organizując eventy i pozyskując sponsorów. Wcześniej pracowała w departamencie komunikacji PGNiG. Karierę zawodową rozpoczęła w 2009. Jest magistrem marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, skończyła również Podyplomowe Studia Menedżerów Kultury na SGH.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały