Nivea: miliard euro na największą w historii kampanię (wideo)

Nivea przeznacza miliard euro na globalną kampanię reklamową celebrującą 100. urodziny marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja pod hasłem "100 Years Skincare for Life" obejmuje działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, prasie i przestrzeni cyfrowej.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Draftfcb. Twarzą kampanii, o czym poinformowano jeszcze w marcu (więcej na ten temat), jest Rihanna. Śpiewany przez nią utwór "California King Bed" stanowi tło dźwiękowe telewizyjnego spotu.

Kampania wystartowała w telewizji i prasie w Australii, Austrii, Włoszech, Nowej Zelandii, Polsce i Szwajcarii. W najbliższych tygodniach i miesiącach zasięg akcji będzie rozszerzany o kolejne rynki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski