Nordea reklamuje lokatę Hit

W internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa lokaty Nordea Hit. Akcję pod hasłem „12 proc. to hit” przygotowała firma Media Contacts.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 24 listopada kampania reklamowa lokaty Nordea Hit eksponuje jej wysokie oprocentowanie – 12 proc. przy jednomiesięcznym okresie trwania. Akcja podkreśla, że z oferty może skorzystać każda osoba mająca w Nordea Bank Polska konto osobiste i rachunek oszczędnościowy. Dodatkowo w ramach promocji można zainwestować część swoich oszczędności w fundusze Nordea Inwestor lub przystąpić do Planu Systematycznego Oszczędzania oferowanego przez bank.

grafika

Kampania obejmuje internet (serwisy ogólne i tematyczne, porównywarki finansowe, Google, porównywarki finansowe, mailingi do wyselekcjonowanych grup odbiorców) oraz punkty sprzedaży (plakaty i ulotki). Akcję – zaplanowaną do połowy grudnia – w całości przygotował dom mediowy Media Contacts.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?