Nowe kampanie prezerwatyw Unimil

Unimil - ruszyła czerwcowa kampania multimedialna przygotowana przez MTR Media

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Unimil S.A., największy w kraju producent prezerwatyw rozpoczął w czerwcu kampanię reklamową dwóch linii produktowych - luksusowych prezerwatyw "Special Collection" oraz "Kremu potęgującego doznania erotyczne". Prezes Unimilu, P.Grzegorz Winogradski całkowity budżet kampanii określił na "ponad milion złotych".

Głównym motywem kampanii promującej "Special Collection" jest skojarzenie z bilardem, sportem popularnym wśród grupy docelowej drogich prezerwatyw. Kreacja jest dziełem działu marketingu firmy Unimil, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MTR Media. Kampania rozpoczęła się na przełomie maja i czerwca sponsorowaniem rozgrywek prowadzonych przez Polski Związek Bilardowy w ramach warszawskiego Pikniku Olimpijskiego. Zasadniczym nośnikiem kampanii są billboardy 6x3 zlokalizowane w 8 największych aglomeracjach. "Chętnie wykorzystujemy outdoor w naszych kampaniach, po raz pierwszy jednak zdecydowaliśmy się na tablice formatu 6x3. Według uzyskanych przez nas danych skuteczność takich tablic jest kilkakrotnie wyższa niż tablic standardowych - zdradza Winogradski i dodaje - "celem naszym było podkreślenie ekskluzywnego charakteru całej linii Special Collection a zwłaszcza prezentowanej na billboardach prezerwatywy Max Love posiadającej wypustki i środek znieczulający pozwalający na przedłużenie stosunku".

"Krem potęgujący doznania erotyczne" to nowość w portfolio firmy a kampania ma charakter launchu produktu. Krem zawiera ekstrakty roślin o działaniu afrodyzjakalnym, działa pielęgnująco i nawilżająco, skierowany jest zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Bezpośrednie wsparcie sprzedaży kremu zapewnić mają symulujące trójwymiarowość nalepki podłogowe rozmieszczone w hipermarketach; wsparciem mediowym będzie kampania o charakterze product placement w pismach erotycznych. "Przeprowadzenie kilku sesji zdjęciowych pokazujących zastosowanie kremu w praktyce okazało się przeżyciem dość specyficznym" - uśmiecha się Tomek Konopka z MTR Media, pomysłodawca tej części kampanii. "Erotyki niezwykle rzadko wykorzystywane są w promocjach jakichkolwiek produktów, wierzę jednak, że dla tego produktu Unimilu będą świetnym kanałem komunikacji" - wyjaśnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia