Nowe projekty GonnaBe dla Polpharmy

GonnaBe wygrała przetarg na obsługę reklamową leku Bicalutamidefirmy Polpharma.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Bicalutamide to lek na receptę z grupy leków urologicznych,przeznaczony dla mężczyzn chorych na raka prostaty.

Kampania została oparta na przesłaniu, że życie jest piękne iwarto z niego korzystać. W tym właśnie celu zastosowano mocnehasło "Carpe diem. Chwytaj dzień".Do zadań agencji należy przygotowanie wszelkich materiałówinformacyjnych i promocyjnych dla lekarzy min.: ulotek, folderów,naklejek i teczek.

Dodatkowo dla obsługiwanych leków psychiatrycznych Zotral iRyspolit przygotowano nowe visuale. GonnaBe zaprojektowała też folder zbiorczy dla wszystkich leków Polpharmy stosowanych wpsychiatrii, oparty na wygodnym układzie kalendarza z oddzielnymizakładkami dla każdego z leków.

GonnaBe współpracuje z Polpharmą od lutego 2006 roku. Agencjazajęła się kompleksową obsługą wszystkich leków psychiatrycznych idermatologicznych, jak również wybranych leków z grupyurologicznych, w tym Cipronexu, dla którego przygotowała keyvisual, reklamy prasowe oraz zestawy materiałów dla lekarzy takichjak: ulotki, foldery, naklejki, zakładki i  kalendarze.

Projekty materiałów przygotowuje dział kreacji GonnaBe,kierowany przez Creative Directora Rafała Korulczyka. Obsługąklienta po stronie agencji zajmuje się Account Manager AgataKaczor. Polpharmę reprezentuje Agata Łapińska, Grzegorz Firczyk iAndrzej Wodecki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska