Nowe umowy AGB Nielsen Media Research

AGB Nielsen Media Research zakończył rozmowy negocjacyjne z klientami, którzy są odbiorcami danych telemetrycznych i oprogramowania Arianna.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Właśnie zakończyliśmy negocjacje z naszymi klientami w sprawie kontraktów na 2006 rok, a Starlink jest jednym z ostatnich domów mediowych, na którego podpisany kontrakt czekaliśmy – twierdzi Jedrzej Góralski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w AGB NMR. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów rozmów; zarówno z wartości kontraktów, jak i zwiększonego portfolio klientów tym roku. Zarazem wszyscy dotychczasowi kontrahenci zdecydowali się na kontynuację współpracy - dodaje. W 2006 roku do użytkowników danych i oprogramowania AGB NMR dołączyły 2 nowe stacje telewizyjne oraz kilku innych klientów, głównie reklamodawców.    W 2006 AGB Nielsen Media Research w Polsce ma zaszczyt pracować dla ponad 60 odbiorców danych telemetrycznych.

AGB Nielsen Media Research dostarcza odbiorcom najwyższej jakości produkt, czerpiąc z najlepszych światowych standardów badawczych, oraz stosując nowatorskie i ciągle rozwijane technologie. Jednym ze światowych założeń jest nie ingerowanie w panel telemetryczny. W związku z tym powstała fuzja danych telemetrycznymi z danymi konsumenckimi TGI. Pozwala ona na konstrukcje behawioralnych grup docelowych w analizie oglądalności telewizji, bez świadomego udziału panelistów. Do dyspozycji użytkownika jest ponad 3 200 komponentów obejmujących używane marki, kategorie produktowe, współkonsumpcję radia i prasy oraz stwierdzenia psychograficzne. Fuzja danych dokonywana jest dwukrotnie w ciągu roku. W 2006 roku podpisano kontrakty na sprzedaż fuzji z wszystkimi (oprócz jednego) największymi domami mediowymi w Polsce. Klienci są bardzo zadowoleni z tego produktu, który stanowi wartość dodaną przy tworzeniu kampanii reklamowych – dodaje Jędrzej Góralski.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK