Nowy format reklam internetowych

Ta informacja raczej nie ucieszy Internautów: firma Unicast wspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklam telewizyjnych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowa reklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkość połączenia, użytkownik obejrzy 30-sekundowy spot w jakości 30 klatek na sekundę. Reklamy Video Commercial „ważą” nie więcej niż 2MB i wykorzystują Microsoft Windows Media 9. Płynne odtwarzanie przy wolnym łączu jest możliwe dzięki specjalnej technologii buforowania danych. Już rozpoczęto testy nowych reklam na 15 witrynach internetowych, m.in. stronach MSN, ABCNews, Pepsi i Hondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni.

Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego medium dla reklamodawców, którzy za Video Commercial będą gotowi zapłacić wielokrotnie więcej, niż za np. pop-upy. Tym samym serwisy zarobią na swoje utrzymanie mniejszą liczbą reklam. Pozostaje pytanie, czy Internauci po prostu nie będą zamykać stron, które przywitają ich tak uciążliwym pokazem. Jednak twórcy Video Commercial liczą, że użytkownicy Internetu przyzwyczają się do nowego formatu i zaakceptują go tak, jak zaakceptowali zwykłe reklamy telewizyjne.

Źródło informacji: BBC

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny