Nowy klient BCA

BCA dla Chiquita International Services Group

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod koniec czerwca agencja BCA S.A. podpisała umowę o współpracy z Chiquita International Services Group – czołowym dystrybutorem świeżych owoców na świecie.

BCA odpowiedzialna będzie za prowadzenie w Polsce kampanii public relations, która jest częścią międzynarodowego programu wizerunkowego bananów, prowadzonego od czerwca we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Główne zadania postawione przed zespołem Brand PR w BCA to dostosowanie kampanii do warunków polskich, media relations oraz komunikacja ze szkołami, które są jednym z ważniejszych adresatów planowanych działań.

Banany i inne owoce Chiquita znaleźć można w sklepach ponad 60 krajów na świecie. Badania przeprowadzone wśród konsumentów pokazują, że ponad 90% z nich rozpoznaje markę (w Stanach Zjednoczonych 98%). Świadczy to o tym, że Chiquita jest jedną z bardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Koordynatorem ogólnoeuropejskiego projektu prowadzonego dla Chiquita International Services Group jest agencja Edelman w Hamburgu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"