Nowy szef marketingu w Nestlé Ice Cream Polska

Zmiany personalne w Dziale Lodów oraz Dziale Napojów Nestlé Polska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia 2007 roku Tomasz Leszko objął stanowisko KierownikaMarketingu w Nestlé Ice Cream Polska. Na stanowisku tym będzieodpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej Działu LodówNestlé, obejmującej lody impulsowe, familijne i HoReCa.

Leszko rozpoczął karierę w Nestlé Polska w 1997 roku nastanowisku Kierownika Grupy Produktów w Dziale Słodyczy. Od 2003 r.pracował w US Pharmacia na stanowisku Kierownika Marketingu, a w2005 roku objął stanowisko Kierownika Marketingu w CadburyWedel.

Izabela Kościów, która zajmowała stanowisko Kierownika GrupyProduktów w Nestlé Ice Cream Polska z dniem 10 września będziekontynuowała karierę zawodową na stanowisku Kierownika GrupyProduktów w Dziale Napojów Nestlé Polska. Odpowiedzialna będzie zaNestlé CARO, Nestlé RICORE oraz kakao NESQUIK.

Kościów rozpoczęła pracę w Nestlé Ice Cream Polska w 2003 rokuna stanowisku Starszego Kierownika Produktu. W 2005 roku awansowałana stanowisko Kierownika Grupy Produktów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta