Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej

W sklepach sieci Flerynka prowadzona jest kampania konsumenckaNutelli. Akcję pod hasłem "Razem smaczniej" promują materiały POS.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji konsumenckiej Nutelli prowadzonej w sklepach sieciFlorynka sprzedających pieczywo firmy Hiestand każdy, kto zrobizakupy za co najmniej 10 zł, otrzymuje słoik tego produktu. Hasłoakcji "Razem smaczniej" podkreśla, że promowane są w niej obiemarki. - "Flerynka" ma możliwość zaoferowania swoim klientomNutelli gratis, a Nutella zyskuje szansę pokazania się nowymkonsumentom i podkreślenia, że można ją zjeść z chlebem - opisujeMałgorzaty Komarczuk z agencji Communication Unlimited, któraprowadzi tę promocję.

Akcja, promowana w materiałach POS (plakatach, wobblerach,hangerach), potrwa na ternie całego kraju do końca kwietnia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii