„O mnie się nie martw” zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku

Dwunasty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,47 mln osób, o około 119 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
„O mnie się nie martw” zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku
fot. TVP

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 12” mogą oglądać w poniedziałki o godz. 21.50 (tuż po hitowym serialu "M jak miłość") począwszy od 2 marca br. W tym paśmie serial jest emitowany od 11. sezonu, poprzednio był w piątkowym prime-time. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, do 16 marca br. serial oglądało średnio 1,47 mln widzów, co przełożyło się na 12,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,83 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 9 marca br., który przyciągnął przed ekrany 1,55 mln widzów.

grafika

TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Na drugim miejscu jest TVN, który nadaje wówczas serial "Kod genetyczny", co daje mu 8,72 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy w paśmie "Megahit"; 7,28 proc.). Na ostatnim miejscu znalazła się TVP1 (nadaje wówczas Teatr Telewizji) z 2,30 proc. udziału.

Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 Dwójka jest pierwsza, natomiast w grupie 16-49 - trzecia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]