Ilu widzów ma nowe show TVN „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”?

Nowy program TVN „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 398 tys. widzów. Najwyższą widownię miał ostatni odcinek, który zgromadził przed telewizorami 420 tys. odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów ma nowe show TVN „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”?
Mat. prasowe

„Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to jedna z zimowych nowości TVN. Nowy format jest emitowany w środy o godz. 20.50 od 15 stycznia. Jak dotąd po trzech tygodniach emisji program ogląda średnio 398 tys. widzów, co przekłada się na 3,37 proc. udziału TVN w telewizyjnym ryku wśród ogółu widzów, 5 proc. w grupie 16-49 oraz 4,31 proc. wśród widzów w wieku  16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród analizowanych odcinków największą oglądalnością cieszył się ostatni epizod wyemitowany 29 stycznia, który obejrzało średnio 420 tys. widzów.

„Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to format z udziałem znanych sportowców, którzy rywalizują ze sobą w nieznanych dla siebie dyscyplinach. Istotną częścią programu jest element reality show. Uczestnicy na czas udziału w show mieszkają we wspólnym domu, gdzie obecność kamer pozwala widzom na poznanie prywatnego oblicza sportowych mistrzów.

Program prowadzi Anna Senkara, a w pierwszej polskiej edycji, realizowanej w Grecji, wystąpili m.in. Radosław Majdan, Jakub Rzeźniczak czy Iwona Guzowska. Producentem formatu na zlecenie TVN jest firma Jake-Vision.

Program "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to polska adaptacja belgijskiego formatu z 2008 roku, który doczekał się rodzimych edycji w dziewięciu krajach Europy (m.in. Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii), a szczególną popularnością cieszy się w państwach skandynawskich. W Szwecji zrealizowano jak dotąd 18 edycji, a w Norwegii 16.  

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez TVN.pl (@tvn.pl)

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały