Oglądalność reklam w trakcie Super Bowl

Największą oglądalność w trakcie ostatniego finału ligi futboluamerykańskiego NFL miała reklama damskiej bielizny firmy Victoria'sSecret.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wyemitowana ona została w trakcie ostatnich trzydziestu minutmeczu i obejrzało ją 103,7 miliona Amerykanów - informuje serwisMediaweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen MediaResearch.

Drugie miejsce zajęła reklama firmy Pepsi (103,6 milionawidzów), a trzecie spot stacji Fox, promujący program 'AmericanIdol' (103,5 miliona widzów). Wszystkie trzy wymienione reklamynadane zostały między 21:44 a 21:45 amerykańskiego czasu.

Na kolejnych czterech miejscach znalazły się reklamy wyemitowanemiędzy 21:00 a 21:30. Promowały one marki: E Trade (102,9 milionawidzów), Bud Light (101,5 mln), Hyundai (101,5 mln) oraz Coca-Cola(101,1 mln).

Z kolei najczęściej oglądaną reklamą za pomocą urządzeń DVR(Digital Video Recorder), był spot koncernu Walt Disney, promującyfilm 'Chronicles of Narnia: Prince Caspian' (Opowieści z Narnii:Książę Kaspian). Został on wyemitowany o 19:46, a za pomocą DVRodtworzyło go później 4,1 miliona osób. Pod tym względem następne wkolejności były: 'American Idol', dwa spoty Pepsi, General MotorsYukon Trucks oraz Bud Light (po 4 miliony).

W sumie, relacja z Super Bowl na antenie telewizji Fox,zawierała 50 minut i 52 sekundy czasu reklamowego. W tym czasiewyemitowano 84 reklamy promujące 52 unikalne marki (najwięcej: BudLight - 6 i Coca-Cola - 4).

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"