Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski Wie”. Marka pozycjonuje się jako ekspert, ale nie tylko w dziedzinie gotowania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam

Firma Princes Foods rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Olej Wielkopolski pod hasłem "Wielkopolski Wie".

30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania.

Pokazuje, że Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania, ale i jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, przywołać wspomnienia i łączyć pokolenia.

Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana