Olga Naparty-Małysz w zespole Cosmo Group

Olga Naparty-Małysz objęła stanowisko communications managerki w Cosmo Group, firmie, do której należy marka Neonail - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Olga Naparty-Małysz w zespole Cosmo Group
Olga Naparty-Małysz, fot. LinkedIn

Olga Naparty-Małysz jako communication manager w Cosmo Group odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej. 

Do jej obowiązków należy m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digitalowych dla wszystkich marek grupy, budowanie świadomości marek, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.

Olga Naparta - Małysz kieruje tez zespołami specjalistów odpowiedzialnych za content, influencer marketing, PR i grafikę, współtworzy kampanie produktowe oraz współpracuje z domem mediowym i agencjami digital. 

Olga Naparty-Małysz ostatnio pracowała w Red Bull Polska. Spędziła tam 19 lat. Przez 9 ostatnich pełniła funkcję national media network managera. 

W latach 2013-2015 była p.o. szefową komunikacji. Wcześniej, przez półtora roku, była communications managerką. W latach 2010-2011 pełniła funkcję communications&culture specialist. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji