OLX w nowej kampanii promuje ogłoszenia motoryzacyjne

Serwis ogłoszeniowy OLX.pl ruszył z kampanią pod hasłem "Znajdź takie auto, jakiego potrzebujesz", w którym promuje ogłoszenia z kategorii Motoryzacja. Za jej realizację odpowiadają agencja Havas i Lucky Luciano Pictures.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OLX w nowej kampanii promuje ogłoszenia motoryzacyjne

Spot powstał, by zwrócić uwagę zainteresowanych sprzedażą i kupnem używanego auta na ofertę serwisu ogłoszeniowego OLX, dzięki któremu można znaleźć (lub sprzedać) samochód w okolicy, wygodnie i od ręki bezpośrednio od właściciela. Przewodnikiem po kategorii Motoryzacja jest dobrze już znany z poprzednich działań marki Janusz Chabior.

- Nasza narracja jest jak zawsze z przymrużeniem oka, ale tym razem odwołuje się do sentymentów dobrze znanych szczególnie tym, którzy samochodu potrzebują po prostu po to, żeby nim jeździć - podkreśla Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Za kreację kampanii odpowiada Havas, za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.

Spotowi telewizyjnemu towarzyszy kampania radiowa.

Kategoria Motoryzacja w serwisie OLX to średnio 250 tysięcy ogłoszeń dostępnych każdego dnia i niemal  5 milionów użytkowników, którzy generują około 250 milionów odsłon.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?