OMD Poland: jest zysk, są premie

Zarząd OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Macroscope OMD oraz Easymedia, przeznaczył 644 tys. zł na premie dla pracowników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Średnia wartość premii rocznej uzależnionej od wyników poszczególnych zespołów oraz całej firmy wyniosła 13 tys. zł. Wysokość premii wypłacanej członkom najlepszego zespołu wynosi 46 tys. zł na każdego pracownika.

- Premie roczne zostały wprowadzone do regulaminu OMD w grudniu 2003 r. Ściśle określona część wzrostu zysku operacyjnego całej grupy OMD oraz poszczególnych zespołów jest dzielona pomiędzy pracowników firmy. OMD zamyka rok rekordowym wynikiem finansowym oraz najwyższymi obrotami w historii grupy - powiedział MiMP Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland, nie podał jednak konkretnych kwot.

Na wzrost wpływ miały głównie bardzo dobre wyniki Optimum Media OMD, a wyniki Macroscope OMD są zbliżone do wyników z 2003 r. - W 2004 r. pozyskaliśmy 13 nowych klientów. Nowy biznes na starcie zapewnia nam utrzymanie tegorocznego poziomu obrotów, ale na 2005 r. planujemy wzrost na poziomie 10 proc. - dodał Bierzyński.

Media&Marketing Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu