On Board Think Kong poprowadzi kampanię edukacyjną dla Pharmabest

Agencja On Board Think Kong nawiązała współpracę z koncernem Pharmabest. Poprowadzi dla klienta kampanię edukacyjną „Probiotyk - wybieram świadomie”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół agencji odpowiada za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO. Akcja „Probiotyk – wybieram świadomie” obejmie m.in. media relations, pozycjonowanie i optymalizację treści w wyszukiwarce oraz współpracę oraz przygotowanie strony internetowej. Działania wystartowały 12 czerwca i potrwają do końca roku, z możliwością przedłużenia na kolejne edycje.

- Naszym zadaniem będzie dotarcie z informacją do jak największego grona konsumentów i edukacja w zakresie zastosowania probiotyków - mówi Izabela Sałamacha, kierująca zespołem healthcare communication On Board Think Kong, który pracuje nad kampanią.

Po stronie agencji prace nad kampanią koordynuje Magdalena Owoc-Stojak, consultant w dziale healthcare communication.

Strony nie informują o szczegółach nawiązanej współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały