Opera Software przejmuje dwie sieci mobilnej reklamy

Firma Opera Software, producent przeglądarek internetowych Opera, Opera Mini i Opera Mobile, przejęła dwie sieci mobilnej reklamy - Mobile Theory i 4th Screen Advertising.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mobile Theory to sieć mobilnej reklamy działająca na rynku amerykańskim. Swoją główną siedzibę ma w San Francisco, a biura w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Seattle. Z kolei 4th Screen Advertising ma swoją siedzibę w Londynie i skupia się na dostarczaniu mobilnych reklam w Europie.

Opera Software płaci 18 milionów dolarów za Mobile Theory i 8 milionów dolarów za 4th Screen Advertising. Sumy te mogą wzrosnąć odpowiednio o 32 i 6,5 miliona dolarów, w zależności od wyników finansowych uzyskanych przez sieci w latach 2013 i 2014.

Dzięki przejęciom, Opera Software liczy na skuteczniejsze spieniężenie ruchu sieciowego generowanego przez przeglądarki Opera Mini i Opera Mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej