Orlen ma nowego dyrektora biura sponsoringu sportowego

Stanowisko dyrektora biura sponsoringu sportowego w Orlenie objął Michał Rutkowski, były szef marketingu w Agorze i wieloletni zarządzający agencjami reklamowymi, w tym K2 Create i Tribal DDB.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen ma nowego dyrektora biura sponsoringu sportowego

Michał Rutkowski ostatnio związany był z agencją Altavia Kamikaze+K2. Od 2020 roku był managing directorem w agencji K2 Create, która dołączyła do Altavia Kamikaze jesienią 2023 roku.

Z poprzednim miejscem pracy Rutkowski pożegnał się w poniedziałek. - Nie do końca wiem, czego się spodziewać, ale jaram się tą zmianą pracy, jak chyba żadną w dotychczasowej karierze - napisał na Linkedin.

W latach 2016-2020 Michał Rutkowski pracował w Agorze jako dyrektor marketingu Gazeta.pl. Przedtem, przez ponad rok pełnił funkcję deputy CEO w naTemat.pl.

Wcześniej, przez 8 lat, do 2015 roku zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Tribal DDB. Z DDB Warsaw związany był już wcześniej - w latach 1997-2005. Wówczas był tam m.in. planning group directorem.

Z kolei od 2005 do 2007 roku pracował jako dyrektor marketingu “Nowego dnia” w Agorze. 

Kilka dni temu opisaliśmy szczegółowo, że grupa kapitałowa Orlen w 2023 roku na marketing i sponsoring przeznaczyła 578,78 mln zł, co wobec 410,83 mln zł oznacza wzrost o 40,9 proc. Wydatki na sam sponsoring sięgnęły w ub.r. 386,22 mln zł, po wzroście r/r o 44,8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku