Orlen szuka czterech agencji eventowych, czeka na oferty

Grupa kapitałowa Orlen zaprasza agencje do składania ofert w związku z planowanym nawiązaniem współpracy z firmą, która zajmie się na jej zlecenie realizacją eventów, takich jak konferencje, targi, gale czy jubileusze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen szuka czterech agencji eventowych, czeka na oferty

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania o informację (RFI). Ma na celu rozpoznanie rynku usług eventowych oraz analizę możliwości potencjalnych dostawców w zakresie realizacji takich eventów, jak konferencje, targi, gale, jubileusze skierowane zarówno do pracowników, jak i klientów spółek należących do grupy Orlen.

Zapytanie o informację stanowi etap preselekcji dostawców, po którym zostanie podjęta decyzja o stworzeniu listy preferowanych dostawców, do których zostaną wysłane zapytania ofertowe (RFP) oraz briefy na organizację kilku najbliższych wydarzeń w grupie kapitałowej Orlen. Wynikiem RFP będzie również decyzja o wyborze agencji do realizacji wybranych wydarzeń i współpracy ramowej z najlepiej ocenionymi czterema agencjami.

Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przesłaniem informacji ponoszą firmy składające odpowiedź na RFI. Niezależnie od wyników analizy, PKN Orlen nie będzie ich zwracać.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 3 września.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję