OS3 Group inwestuje w agencję WOMM Faster & Better

OS3 Group kupiła jedną trzecią udziałów w agencji Faster & Better specjalizującą się w działaniach WOMM. Firmą, działającą od początku br., kieruje Adam Szudra.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Działania realizowane przez Faster & Better zwiększą kompetencje naszej grupy i pozwolą tworzyć jeszcze bardziej kompleksowe oferty, co z kolei przełoży się na wzrost jakości, a także ilości, obsługiwanych kontraktów - uzasadnia Marcin Maj, członek zarządu OS3 Group. - Nie bez znaczenia są tutaj wiedza i doświadczenie, a także biznesowa intuicja Adama Szudry - dodaje.

Działająca od początku br. Faster & Better zajmuje się realizacją kampanii marketingu szeptanego online i off-line. Agencja pracuje m.in. dla PZU, TMS Brokers, Hoop Polska i Gedeon Richter. W firmie są zatrudnione cztery osoby, a kieruje nią Adam Szudra. Poprzednio przez trzy lata był on WOMM & social directorem w K2, a wcześniej był związany z agencjami Harder & Harder i E_misja Interactive.

Przejęcie jednej trzeciej udziałów Faster & Better to dla OS3 Group element strategii zakładającej, że do 2016 roku zostanie ona jedną z największych w Polsce grup kapitałowych w sektorze szeroko rozumianego e-marketingu i nowych technologii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami