oS3 i One House reklamują Urlop.pl

Agencje oS3 i One House, wchodzące w skład Grupy One House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl pod hasłem „Urlop pełen pasji!”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
oS3 i One House reklamują Urlop.pl

Realizowana kampania to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz wyróżnienie kluczowych atutów oferty.

Agencja oS3 jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji i produkcję 8-sekundowych spotów telewizyjnych, które stanowią centralny punkt strategii komunikacyjnej marki.

Kampania integruje działania w telewizji z zaawansowanymi formatami digitalowymi, takimi jak Performance Max, Google Display Network, Meta Ads, YouTube oraz Display & Video 360.

Za planowanie i zakup kampanii mediowej w telewizji i kanałach digitalowych, a także za produkcję materiałów do kampanii digital, odpowiada agencja mediowa One House. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?