Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią

Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon produkcji „Usta Usta”, emitowany w telewizji TVN od marca we wtorki o 21.30, miał średnio 15,17 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,78 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 14,69 proc. i 17,53 proc. udziału.

Pierwszy sezon „Usta Usta” emitowany wiosną 2010 roku (w soboty o godzinie 20.00) śledziło 2 mln widzów, drugi nadawany jesienią (we wtorki o 21.30) 1,78 mln osób.

TVN podczas emisji serialu „Usta Usta” wiosną był stacją drugiego wyboru. Liderem w obu grupach okazała się Dwójka nadająca „Magazyn Expresu Reporterów” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Produkcję oglądały głównie kobiety, mieszkańcy miast, osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.

 

Produkcja była adaptacją oryginalnego serialu „Cold Feet”, emitowanego w Wielkiej Brytanii w latach 1997-2006 w kanale ITV. Głównym bohaterem był Adam (Paweł Wilczak), który znalazł swoją wymarzoną Julię (Magdalena Różczka). Poprzez tę dwójkę widzowie poznawali pozostałe pary: Izę i Piotrka (Sonia Bohosiewicz, Wojciech Mecwaldowski) oraz Agnieszkę i Krzysztofa (Magdalena Popławska, Marcin Perchuć). Każda z nich przechodziła różne fazy związku - od pierwszego flirtu, aż po poważne zawirowania małżeńskie.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów