Paramount przenosi globalną obsługę mediową do Publicis

Firma Paramount przenosi obsługę swojego globalnego budżetu mediowego do Publicis Groupe, kończąc trwającą dwie dekady współpracę z WPP Media (FKA GroupM).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Paramount przenosi globalną obsługę mediową do Publicis

Z szacunków COMvergence wynika, że Paramount wydaje około 400 milionów dolarów rocznie na media. Około 240 mln dolarów to budżet tylko na rynku Stanów Zjednoczonych.  

Zmiana agencji mediowej nastąpiła bez formalnego przetargu. Nie obejmuje ona zakupu mediów dla serwisu streamingowego Paramount+, który został przejęty przez Horizon Media.

Paramount obecnie próbuje sfinalizować szacowaną na 8 miliardów dolarów fuzję ze Skydance Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu