Paulina Matuszkiewicz na czele sprzedaży w agencji LifeTube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube. Jako head of sales będzie zarządzać zespołem sprzedaży. Zastąpiła Przemysława Młodzianowskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Paulina Matuszkiewicz na czele sprzedaży w agencji LifeTube
Paulina Matuszkiewicz

Paulina Matuszkiewicz będzie odpowiedzialna w LifeTube za zarządzanie działem sprzedaży, którego rolą jest nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowywanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii. 

Wcześniej kierował nim Przemysław Młodzianowski. Obecnie pełni on funkcję doradcy zarządu.

Paulina Matuszkiewicz od 23 lat jest związana z branżą mediów cyfrowych. Posiada 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami sprzedaży. Do sierpnia pracowała w Sprzedajemy.pl. Jako dyrektorka biura reklamy odpowiadała za rozwój i sprzedaż produktów reklamowych dostępnych w ramach platformy. Wcześniej jako dyrektorka sprzedaży zespołu klienckiego była odpowiedzialna za sprzedaż oraz rozwój reklamodawców obecnych w Gazeta.pl (Agora), zarządzając 19-osobowym zespołem.

Doświadczenie zdobywała również jako managerka zespołu sprzedaży reklam display’owych w Allegro. Przez 4 lata odpowiadała za 11-osobowy zespół sprzedażowy, budując pozycję Allegro na rynku reklamowym.

W przeszłości pełniła też m.in. funkcję szefowej sprzedaży agencyjnej w Media Impact Polska (obecnie biuro reklamy Ringier Axel Springer), odpowiadając za struktury sprzedażowe skonsolidowanych spółek RASP i Onetu, a także pracowała w Grupie Onet. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"