Peppermint pracuje dla Centrum Nauki Kopernik

Agencja Peppermint po raz drugi stworzyła identyfikację wizualną Pikniku Naukowego, wspólnej imprezy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Peppermint pracuje dla Centrum Nauki Kopernik

Współpraca Peppermint z organizatorami Pikniku Naukowego objęła stworzenie identyfikacji wizualnej Pikniku Naukowego oraz przygotowanie kreacji do kampanii promocyjnej.

Agencja odpowiada za spoty, plakaty, banery, animacje i wiele innych formatów promocyjnych, a także projekty materiałów organizacyjnych na sam Piknik.

Tegoroczny 26. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik, odbędzie się 27 maja na PGE Narodowym w Warszawie. Jest to największa w Europie plenerowa impreza promująca naukę.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej