„Przełam rutynę!” w reklamach Pepsi Ginger (wideo)

Ruszyła polska odsłona kampanii reklamującej nową wersję smakową napoju Pepsi (produkowanego przez PepsiCo) - Pepsi Ginger. Reklamy są utrzymane w nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „For the love of it”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot z kampanii jest utrzymany w dynamicznej, rwanej stylistyce pokazującej życie młodych ludzi. Początkowe są to nieciekawe, codzienne czynności, co natychmiast zmienia się, kiedy sięgają po promowany napój.

Reklama kończy się sloganami „Przełam rutynę!” oraz „For the love of it”. Ten drugi jest nowym globalnym hasłem marki Pepsi. - To nasz okrzyk nawołujący, aby z dumą i w pełni angażować się we wszystkie sprawy, które kochamy – poczynając od pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna czy muzyka, aż po nieposkromione delektowanie się jednym z najbardziej ulubionych napojów na świecie - Pepsi - komentuje Roberto Rios, wiceprezes ds. marketingu w globalnej grupie napojów PepsiCo.

Nową koncepcję komunikacji reklamowej Pepsi przygotowała agencja Goodby SIlverstein & Partners, która od 2017 roku jest wiodącą agencją kreatywną marki.

 

Pepsi Ginger to nowa na polskim rynku wersja smakowa Pepsi. Jego reklama jest utrzymana w podobnej konwencji jak kampania sprzed roku promująca dwa inne warianty napoju: Lime i Wild Cherry.

grafika

Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital i VML Poland (aktywności w internecie), OMD Media Direction (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana