Pepsi: I can (wideo)

Pod hasłem "I can" rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowaPepsi. Akcja pokazuje, jak wiara w siebie pozwala spełniaćmarzenia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowaPepsi ma charakter wizerunkowy. Spotwykorzystywany w akcji pokazuje, jak dzięki wierze w siebie młodziludzie spełniają swoje marzenia w różnych dziedzinach: muzyce,sporcie i życiu uczuciowym. Przekaz pod hasłem "I can" ma wkreatywny sposób łączyć markę Pepsi z pozytywnymi sytuacjamiżyciowymi.

Akcja jest prowadzona zarówno w stacjach ogólnodostępnych(Polsat i TVN), jak i muzycznych (MTV, VIVA i 4funTV). Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa BBDOMoscow, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMDMedia Direction.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski