DDB Warszawa reklamuje Pepsi Max w 30 krajach

Agencja DDB Warszawa przygotowała ideę kreatywną najnowszej kampanii Pepsi Max. Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu Europy Centralnej i Wschodniej (CEE).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania „Maximum przyjemności, Zero cukru” jest celebracją „me moments”, czyli momentów wypoczynku, których bezstresowy charakter współtworzy popularny napój.

Centralnym elementem kampanii jest film ze specjalnie przygotowaną piosenką. Kreatywna gra słów koresponduje z przedstawionymi w 30-sekundowym spocie ulubionymi sposobami na chwile tylko dla siebie: od godzinki w wannie, przez wieczór z serialem czy pizzą, aż do wolnego popołudnia w hamaku. Każdej sytuacji towarzyszy Pepsi Max, która dzięki brakowi cukru pozwala w pełni rozkoszować się smakiem błogich chwil. Kampania udowadnia, że każdy ma prawo do maksimum przyjemności i minimum zera niedogodności.

 

Agencja DDB Warszawa wygrała ubiegłoroczny przetarg na stworzenie kampanii Pepsi Max w regionie CEE na blisko 30 rynkach, m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Izraelu, Chorwacji i Słowenii. Start kampanii zaplanowany jest na cały 2023 rok, w zależności od rynku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pepsi-nowe-logo-historia-marki-kiedy-powstala-sklad-produkcji-ile-cukru,7169669287184001a ##

Za produkcję reklamy odpowiada Dobro, postprodukcją zajął się Lunapark. Obsługą mediową Pepsi zajmuje się od stycznia br. Zenith (Publicis Media) po tym, jak w przetargu przejął jej budżet mediowy od Media Direction OMD. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe