PepsiCo wprowadza na rynek Mirindę Free i 7UP Free bez cukru

PepsiCo wprowadza do sprzedaży nowe, bezcukrowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PepsiCo wprowadza na rynek Mirindę Free i 7UP Free bez cukru

Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

Segment smakowych napojów bezcukrowych stale rozrasta się i zyskuje na popularności, a tendencja ta najbardziej widoczna jest w krajach Europy Zachodniej, gdzie obserwujemy znaczne wzrosty sprzedaży napojów bezcukrowych względem ubiegłych lat. W Polsce ponad 1/3 konsumentów regularnie wybiera produkty bez zawartości cukru – powiedziała Magdalena Grędzicka, starszy kierownik grupy marek w PepsiCo.

Napoje Mirinda Free i 7UP Free są już w sprzedaży i stopniowo będą pojawiać na sklepowych półkach w całej Polsce w butelkach o pojemności 0,5l, 0,85l, 1l i 1,5l.

Kampania promocyjna Mirinda Free oraz 7UP Free

Pojawienie się na rynku nowego wariantu Mirinda Free zostanie na dalszym etapie wsparte kampanią pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”, która obejmie działania reklamowe w mediach społecznościowych i na innych platformach digitalowych (głównie Facebook i YouTube) oraz specjalne materiały promujące w punktach sprzedaży. Poprzez dedykowane ekspozycje POS marka zachęci konsumentów również do spróbowania 7UP Free.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski