Performance Media wygrywa przetarg New Balance

Performance Media przygotuje dla sportowej marki New Balance działania w digitalu na rynkach polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Performance Media wygrywa przetarg New Balance

Wiosenna kampania dla New Balance została przygotowana przez dwa zespoły: dział strategii prowadzony przez Kubę Taczewskiego oraz corporate sales Darka Kuchty.

Prace przetargowe były skoncentrowane na przeprowadzeniu dogłębnej analizy obecnej strategii marki oraz rynków, gdzie uruchomiona ma zostać nowa kampania digitalowa. Na tej podstawie stworzono odpowiednio dopasowaną strategię oraz całą architekturę kampanii, którą zaprezentowano wraz z przygotowanymi asetami.

- Bardzo cieszymy się, że razem przeprowadzimy tę kampanię. Oferta agencji była uszyta na miarę naszych potrzeb. To przekonało nas, że taki wybór przyniesie najlepsze rezultaty, których już nie możemy się doczekać - mówi Iga Bielawski, CEE marketing director w New Balance.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"