Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej

Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę swoich działań marketingu internetowego w obszarze programmatic. Obsługą kampanii tego typu zajmie się agencja marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej

Performics zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem programatycznym zarówno dla kampanii displayowych, jak i komunikacji video dla Allegro. W działaniach wykorzystywane będą dane dostarczane przez klienta.

- Performics przekonał nas do współpracy osiągając najlepszy wynik w zadaniu przetargowym i tym samym udowodnił nam, że posiada kompetencje, doświadczenie i takie rozumienie rynku, jakiego szukaliśmy. Wierzę, że wspólnie z Performicsem będziemy umieli jeszcze lepiej automatyzować i optymalizować nasze działania reklamowe w internecie - komentuje Radosław Górka, performance marketing manager w Allegro.

Wartość budżetu oraz terminy obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione, podobnie jak liczba i nazwy pozostałych uczestników przetargu. Pierwsze wspólne działania Allegro i Performicsa już się rozpoczęły.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?