Perła reklamowana jako „najbardziej lubelskie piwo na świecie” (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa piwa Perła (Perły Browary Lubelskie). Akcję przygotowały agencja Raymond i dom mediowy Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Perły ma charakter wizerunkowy. W prosty sposób pokazuje proces produkcji tegopiwa: począwszy od zbioru chmielu, aż po nowoczesne linie produkcyjne. Reklama pod hasłem „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie” ma podkreślać charakter, upór i pasję, którą pracownicy tego browaru wkładają w to, co robią. W spocie słychać charakterystyczny głos lektora, od lat związanego  z Lubelszczyzną. Jego tożsamość na razie trzymana jest w tajemnicy, ale zostanie ujawniona w dalszej części kampanii.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca  października - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i kanały tematyczne z oferty TVN), internet oraz outdoor (300 tablic w całej Polsce). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Raymond, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?