Pięć godzin dziennie przed telewizorem w Święta

W Święta Bożego Narodzenia widzowie oglądali telewizję średnio przez pięć godzin i 10 minut dziennie. Udziały czterech głównych stacji telewizyjnych spadły względem ubiegłorocznych Świąt aż o 7 pkt. proc.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że liderem podczas Świąt była telewizyjna Jedynka z udziałem na poziomie 13,03 proc. po spadku o 1 pkt. proc. Na drugim miejscu utrzymała się TVP2 notująca spadek o 3,12 pkt. proc. do 10,77 proc. Kolejne miejsca zajęły TVN (10,08 proc., - 1,68 pkt. proc.) i Polsat (9,71 proc., - 1,54 pkt. proc.). Łącznie udział tzw. wielkiej czwórki spadł z 50,93 proc. do 43,59 proc.

Najwięcej widzów podczas Świąt zgromadził nadawany w TVP1 “Teleexpress”, który 26 grudnia obejrzało 4,29 mln osób. Z kolei w wigilię największą oglądalnością cieszyły się “Wiadomości” z wynikiem na poziomie 3,65 mln widzów.

Dane telemetryczne pokazują, że w okresie od 24 do 26 grudnia br. Polacy spędzali przed telewizorem średnio 5 godzin, 9 minut i 40 sekund dziennie. To o 10 sekund mniej niż rok wcześniej. Najdłużej widzowie oglądali telewizję w drugi dzień Świąt (było to ponad 5 godzin i 36 minut).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"