Piotr Luberadzki po 18 latach odchodzi z Clear Channel Poland, nowa struktura działu sprzedaży

Piotr Luberadzki, wicedyrektor sprzedaży odchodzi z Clear Channel Poland. Firma wprowadza nową strukturę działu sprzedaży, dyrektorem handlowym jest Michał Kaliński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Piotr Luberadzki jako wicedyrektor sprzedaży odpowiadał w Clear Channel Poland za dział client service. W związku z jego odejściem w firmie wprowadzono nową strukturę działu sprzedaży - dyrektorem handlowym od kwietnia jest Michał Kaliński.Efektem zmian jest podział działu sprzedaży na dwie części: zespół agencyjny oraz zespół regionalny i klientów bezpośrednich.

Zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za współpracę z domami mediowymi kieruje wicedyrektor Beata Bieniek. Zespołem regionalnym i klientów bezpośrednich zarządza wicedyrektor sprzedaży Monika Jasińska.

Handlowcy z dotychczasowego zespołu client service dołączą odpowiednio - Ilona Łukasiuk do zespołu agencyjnego, natomiast Sebastian Wodecki do zespołu regionalnego i klientów bezpośrednich.

Piotr Luberadzki był związany z firmą Clear Channel od 2001 roku i sprawował w niej różne funkcje w zespole sprzedaży. Przez 5 ostatnich lat był wicedyrektorem. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami