Piotr Płachecki: ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Fabryki Komunikacji Społecznej

Piotr Płachecki zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w Fabryce Komunikacji Społecznej. Poprzednio przez 8 lat pracował w 180heartbeats + Jung v. Matt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Płachecki: ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Fabryki Komunikacji Społecznej
Piotr Płachecki

Fabryka Komunikacji Społecznej tłumaczy, że zatrudnienie Piotra Płacheckiego, dyrektora kreatywnego z doświadczeniem w tworzeniu kampanii komercyjnych, wynika z tego, że agencja rozszerza ofertę o przygotowywanie i realizację kampanii społecznych dla marek komercyjnych.

Płachecki z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt (wcześniej funkcjonującą jako 180heartbeats) był związany przez 10 lat. W ostatnim okresie pełnił funkcję creative officera. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Google, Samsung, Unilever, ING, Opel, Pernod Ricard.

Jednym z pierwszym projektów, które Piotr Płachecki współtworzył w Fabryce Komunikacji Społecznej, jest kampania „Owoce i warzywa w szkole” przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe