Piotr Szmiłyk: z Chariot Interactive Agency do Abanana

Piotr Szmiłyk objął stanowisko art directora w agencji Abanana. Poprzednio pracował w Chariot Interactive Agency.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Piotr Szmiłyk: z Chariot Interactive Agency do Abanana
Shutterstock.com

W Abanana Szmiłyk będzie odpowiedzialny za kreację wizualną i nadzór artystyczny projektów interaktywnych. Wcześniej pracował jako designer w agencjach Trendmaker i Nolabel, dla takich klientów jak InPost, Danone, Mieszko czy Wirtualna Polska.

Abanana została utworzona w listopadzie ub.r. przez agencję Eura7 (więcej na ten temat). Obecnie zatrudnia około trzydziestu stałych pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe