PKP Intercity szuka agencji eventowej

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za realizację dla niej usług eventowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z wybraną agencją PKP Intercity będzie współpracować przez rok od momentu podpisania umowy. Możliwe będzie jej przedłużenie na maksymalnie kolejnych 6 miesięcy.

Do jej zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa zaplanowanych przez spółkę eventów, w tym wsparcie przy budowaniu i realizacji zaproponowanej koncepcji kreatywnej oraz identyfikacji wizualnej wydarzeń.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska