Plus sponsorem siatkarskich mistrzostw świata

Sieć telekomunikacyjna Plus (zarządzana przez Polkomtel) została sponsorem generalnym mistrzostw świata siatkarzy, które we wrześniu br. zostaną rozegrane w Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Jesteśmy gospodarzem tych mistrzostw i po 16 latach wspierania finansowego polskiej siatkówki, czujemy się za nią odpowiedzialni i wierzymy, że nasze zaangażowanie przyczyni się do sukcesu imprezy - komentuje Tobias Solorz, prezes Polkomtelu. - Wraz z nami świętować będą miliony polskich kibiców, a wśród nich naszych klientów, dla których przygotowaliśmy mnóstwo niespodzianek - zapowiada.

Przypomnijmy, że Plus od kilkunastu lat sponsoruje męską i żeńską reprezentację Polski w siatkówce.

Tegoroczne mistrzostwa świata siatkarzy będą rozgrywane od 30 sierpnia do 21 września w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy i Katowicach. Mecze będzie transmitował Polsat, który sprzedaje też całość praw telewizyjnych i marketingowych do imprezy (więcej na ten temat). Polsat i Polkomtel należą do grupy kapitałowej Cyfrowego Polsatu.

Pod koniec ub.r. głównym sponsorem siatkarskiego mundialu miał zostać Orlen, który prowadził w tej sprawie zaawansowane rozmowy z Polsatem (przeczytaj o tym więcej).

Polkomtel zapowiada, że o bilety na mecze mistrzostw mogą starać się już użytkownicy Paszportu Korzyści, programu lojalnościowego dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku uruchomionego w połowie maja br. (więcej na ten temat). Ogółem klienci sieci Plus będą mogli zdobyć 10 tys. biletów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały