„Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips

W sklepach internetowych i serwisie Facebook trwa kampania promocyjna marki Philips. Akcję pod hasłem „Pocałunek wszechczasów” przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

W ramach internetowej kampanii sprzedażowej Philips w pięciu serwisach e-commerce trwa konkurs, w którym za kupno dowolnego produktu tej marki i opisanie pocałunku swojego życia można zdobyć nagrodę. Z kolei na Facebooku udostępniono aplikację, dzięki której internauci mogą wysyłać znajomym pocałunki.

grafika

Akcja – zaplanowana do 8 marca – obejmuje serwisy Agito.pl, Euro.com.pl, Topmarket.pl, Redcoon.pl i Morele.net. Kampanię przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka, przy czym ta pierwsza zajęła się produkcją.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?