Poczta e-mail przyczyną stresu pracowników

Ponad 1/3 pracowników czuje się zestresowanych z powodu liczbywiadomości e-mail jakie otrzymują w biurze oraz presji abynatychmiast na nie odpowiedzieć - wynika z badania przeprowadzonegoprzez naukowców z Glasgow University.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szczególnie zestresowane z tego powodu są kobiety, spośródktórych tylko 38 procent czuje się wystarczająco odprężonych abyodczekać dzień lub nawet więcej zanim odpiszą na danego maila.

Z badania wynika, że niektórzy pracownicy sprawdzają swojąskrzynkę odbiorczą nawet do 40 razy na godzinę.

Eksperci sugerują, że prostym rozwiązaniem na zmniejszeniestresu związanego z e-mailami jest rzadsze ich sprawdzanie. Wedługnich pracownicy powinni ustalić dwie, najwyzej trzy pory w ciągudnia na przeglądanie elektronicznej poczty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii