Point Group chce pozyskać ponad 20 mln zł

Zarząd spółki Platforma Mediowa Point Group zdecydował o emisji akcji w ramach kapitału docelowego oraz wyłączenia prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy, poinformowała spółka w komunikacie. Kapitał ma zostać podniesiony z 103,90 mln zł o maksymalnie 10,38 mln zł. Widełki cenowe zostały ustalone na 2,1-2,6 zł.

WM / isb / masz
WM / isb / masz
Udostępnij artykuł:

"Podwyższenie kapitału zakładowego spółki, zostanie dokonane poprzez emisję nowych akcji na okaziciela serii F. Wartości nominalna to 1,00 zł za każdą akcję, w liczbie nie mniejszej niż 1 akcja i nie większej niż 10.378.000 akcji" - czytamy w komunikacie.

Zarząd przewiduje przedział cenowy dla akcji serii F między 2,1 a 2,6 zł, co powinno przynieść spółce, środki w wysokości ponad 20 mln zł. Akcje mają zostać zaoferowane w ofercie prywatnej.

Pod koniec zeszłego roku spółka kupiła 80% udziałów w spółce Agencja Wydawniczo - Reklamowa "Wprost" (wydawcy tygodnika "Wprost") za 8,07 mln zł.

Pod koniec listopada prezes PMPG Michał Lisiecki informował, że spółka rozmawia o przejęciach z kilkunastu podmiotami.

W tym roku Point Group brał miejsce w negocjacjach w sprawie prywatyzacji PW Rzeczpospolita (współwłaściciel wydawcy dziennika "Rzeczpospolita") oraz TV Puls. Oba procesy zakończyły się niepowodzeniem.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku PMPG miało 8,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 5,02 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 43,12 mln zł wobec 44,82 mln zł.

WM / isb / masz
Autor artykułu:
WM / isb / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały