„Pokaż język gorączce” - Apap Junior i Direct reklamowane w telewizji (wideo)

Rusza telewizyjna kampania reklamowa wprowadzona właśnie do sprzedaży leków Apap Junior i Apap Direct (USP Zdrowie). Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Udostępnione właśnie w sprzedaży Apap Junior i Apap Direct to leki przeciwbólowe i przeciw gorączkowe w formie truskawkowo-waniliowych granulek, które można przyjmować bezpośrednio na język, bez konieczności popijania. Apap Direct jest skierowany do osób aktywnych, które szukają leków poręcznych w użyciu w każdym miejscu i momencie. Natomiast Apap Direct ma formę saszetek i może być zażywany przez dzieci od 4. roku życia.

 

Apap Junior i Apap Direct wspierają 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe