Pół miliona widzów programu 'Ziarno'

Katolicki program dla dzieci „Ziarno” w sezonie jesień – wiosna 2009/2010 oglądało w TVP 1 średnio 550 tys. osób. W poprzednim analogicznym okresie pozycja miała 665 tys. widzów.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Średni udział w rynku „Ziarno” emitowanego w soboty rano wynosił 10,3 proc. w grupie 4+ oraz 9,5 proc. w grupie 16-49. Największa popularnością -  14,6 proc. udziału i 905 tys. widzów cieszyło się wydanie z 5 grudnia - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.   

TVP1, emitująca program, przegrywała z konkurencja. Pierwsza pozycja przypadała Dwójce, która nadaje w tym paśmie powtórki polskich seriali (785 tys. widzów i 14,69 proc. udziału). Druga pozycja należała do TVN („Dzień dobry TVN” - 770 tys. widzów), zaś trzecia Polsatowi ( filmy i animacje – 659 tys. widzów). 

Osoby między 4 a 15 rokiem życia stanowiły 24 proc. wszystkich widzów programu "Ziarno".  Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement ponad 70 proc. oglądających „Ziarno” mieszka na wsi oraz najmniejszych miastach. 

„Ziarno” to katolicki program dla młodych widzów i ich rodziców, który jest emitowany już w TVP od dwudziestu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style