Polsat szuka programów w Cannes dla nowej stacji kobiecej

Na trwających we francuskim Cannes targach audiowizualnych MIPTV2008 telewizja Polsat szuka programów, którymi wypełni ramówkęnowej stacji powstałej z przeformatowania kanału Polsat Zdrowie iUroda. Relaunch planowany jest na wrzesień tego roku.

Łukasz Kłosowski - Cannes
Łukasz Kłosowski - Cannes
Udostępnij artykuł:

Po zmianie kanał Polsatu ma być bardziej lifestylowy. Takich teżprodukcji poszukuje stacja. W imieniu Jolanty Borowiec, pracującejnad przekształceniem kanału, zakupów w Cannes dokonuje AgataMłynarska, która jednocześnie szuka nowych formatów na antenęgłównego Polsatu. W Cannes obecny jest także Jacek Koskowski,managing director thematic channel w Polsacie.

- Rzeczywiście pracujemy nad programem, szczegóły powinny być znanejuż w połowie tego miesiąca - mówi portalowi Wirtualnemedia.plKoskowski. - Nazwa kanału nie jest na razie znana, ale nieplanujemy zachowywać dotychczasowej nazwy - dodaje.

Jak zdołaliśmy ustalić zmieniony kanał ruszy we wrześniu tego roku.Przybierze on formę lifestylowej telewizji skierowanej do kobiet ikonkurować będzie z TVN Style.

Ramówka odświeżonego Polsatu Zdrowie i Uroda składać się będzie zaudycji poświęconych urodzie, modzie, stylowi życia, współczesnymproblemom kobiet czy psychologii. Nie zabraknie także formatówrozrywkowych, dokumentów, talk shows oraz zagranicznychseriali.

Polsat Zdrowie i Uroda ruszył w 2004 roku. Początkowo w ofercieobecne były programy poświęcone głównie zdrowiu. Później stał sięrównież anteną, gdzie emitowano powtórki z Polsatu.

MIPTV 2008 potrwają do 11 kwietnia. Przez cały tydzień relacjetylko na Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Kłosowski - Cannes
Autor artykułu:
Łukasz Kłosowski - Cannes
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały