Polskie Mięso szuka agencji interaktywnej

Związek Polskie Mięso zaprasza agencje interaktywne do składania ofert na projekt jego nowej strony internetowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana przez Związek agencja zajmie się zaprojektowaniem, stworzeniem a potem utrzymaniem nowej strony internetowej polskie-mieso.pl. Strona ma być dostępna w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

O wyborze agencji zdecydują trzy kryteria: kreacja wizualna, koszt i zaproponowane rozwiązania wizualne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana