Pracodawcy RP zaczynają kampanię „Zatrzymać przemyt”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna „Zatrzymać przemyt”. Akcję na zlecenie organizacji Pracodawcy RP przygotowały Pheno Agency i Mconnection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Zatrzymać przemyt” ma na celu uświadomienie Polakom, w tym osobom ze świata biznesu i polityki, jak wielkie szkody ponosi nasz kraj wskutek nielegalnych działań przemytników papierosów i alkoholu. W akcji wykorzystywane są layouty w kilkunastu wersjach regionalnych, które pokazują różne możliwości wykorzystania 6 mld zł traconych co roku przez budżet państwa z powodu przemytu. Przygotowano też niestandardową kreację - prezentowaną na nośniku wielkoformatowym w centrum Warszawy - w której „dziura budżetowa” jest prezentowana dosłownie.

grafika

Akcja - organizowana przez organizację Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej - obejmuje internet (reklamy na Google.pl, Facebook i WP.pl, niestandardowa komunikacja na TVN24.pl, osobny serwis zatrzymacprzemyt.pl) oraz outdoor (450 nośników, m.in. cityscrolli, w całym kraju).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?