„Premia dla ciekawych świata” w promocji Rainbow Tours (wideo)

Biuro podróży Rainbow Tours zaczęło promocję „Premia dla ciekawych świata”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencję Fat Baby i dom mediowy Blueway com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Premia dla ciekawych świata” dotyczy oferty Lato 2014. W ramach promocji każdy klient, który do końca lutego wykupi wycieczkę objazdową lub objazdowo-pobytową, otrzyma do 400 zł premii na kolejne, dowolnie wybrane wakacje z oferty Rainbow Tours.

Oferta jest skierowana do doświadczonych turystów, który w czasie wyjazdu chcą jak najwięcej dowiedzieć się o zwiedzanym regionie, dlatego istotne są dla nich walory edukacyjne, takie jak np. odpowiedni przewodnik.

Kampania reklamowa „Premii dla ciekawych świata” obejmuje telewizję, internet, radio, outdoor oraz materiały BTL w oddziałach i punktach agencyjnych Rainbow Tours.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Fat Baby, a media zaplanował i kupił dom mediowy Blueway com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana