Program Jona Stewarta w Apple TV+

Komik Jon Stewart podpisał wieloletni kontrakt z serwisem streamingowym Apple TV+. Trafi tam jego program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jon Stewart zawarł umowę z Apple TV+ za pośrednictwem swojej firmy producenckiej Busboy Productions. We współpracę zaangażowali się razem z nim James Dixon, wieloletni menadżer komika oraz Richard Plepler, były szef HBO (za pośrednictwem spółki EDEN Productions także współpracuje z Apple TV+).

W ramach umowy powstanie program satyryczny skupiony na aktualnych wydarzeniach, głównie z amerykańskiej polityki. Obok tego w planach są autorskie podcasty. Dla Stewarta będzie to powrót do regularnych występów na wizji po pięciu latach przerwy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tim-connolly-rozwoj-apple-tv-byly-dyrektor-w-hulu-i-quibi ##

Jon Stewart gwiazdą „The Daily Show”

Jon Stewart jest znany w USA i na świecie przede wszystkim jako prowadzący “The Daily Show”, w którym w zabawny sposób komentował bieżące wydarzenia mijającego dnia. Program od 1999 r.  był nadawany na antenie stacji Comedy Central. W 2015r. Stewart zdecydował się zrezygnować z prowadzenia „The Daily Show”. Program był dwadzieścia razy nagradzany Emmy, z czego dziesięć razy rok po roku (niepobity rekord).

Stewart po zakończeniu „The Daily Show” związał się na kilka lat z HBO. W ramach tej współpracy miała powstała seria krótkich, kilkuminutowych programów dla platform HBO GO i HBO Now (obecnie funkcjonują w USA jako HBO Max). Ze współpracy zrezygnowano w 2017r.

Apple TV+ działa w ponad 100 krajach od listopada ubiegłego roku. Na początek w bibliotece pojawiło się tylko 7 oryginalnych seriali. Apple TV+ jest częścią istniejącego wcześniej serwisu Apple TV, oferującą wyłącznie autorskie treści produkowane na zlecenie Apple.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa